به گزارش سراج24 به نقل از فارس علیاکبر ناطق نوری و سیدحسین هاشمی استاندار تهران با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از حبیبالله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عیادت و برای بهبود حال وی دعا کردند.
عسگراولادی مدتی است که به دلیل بیماری قلبی در یکی از بیمارستانهای تهران بستری است و پیشتر نیز بسیاری از مقامات و شخصیتهای کشور از وی عیادت کردهاند.



