قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰
با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران

ناطق‌نوری و هاشمی به عیادت عسگراولادی رفتند

علی‌اکبر ناطق نوری و سیدحسین هاشمی استاندار تهران با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عیادت کردند.

ناطق‌نوری و هاشمی به عیادت عسگراولادی رفتند
به گزارش سراج24 به نقل از فارس علی‌اکبر ناطق نوری و سیدحسین هاشمی استاندار تهران با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عیادت و برای بهبود حال وی دعا کردند.
 
عسگراولادی مدتی است که به دلیل بیماری قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است و پیشتر نیز بسیاری از مقامات و شخصیت‌های کشور از وی عیادت کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••